Bülent Ersoy – Sevgilim Var İzmirli Şarkı Sözü
Sevgilim var gurbette Onu sevdim İzmirde
Acı tatlı günleri Yaşadım ben İzmir’de Acı tatlı günleri Yaşadım hep birlikte
Olsa elinde zehir Bade diye içilir
Öyle sevdalıyız ki Söylenenler vız gelir Öyle sevdalıyız ki
Söylenenler boş gel...
Sevgilim Var İzmirli Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder