8 Kasım 2013 Cuma

Yedin Beni Şarkı sözü

Bülent Ersoy – Yedin Beni Şarkı Sözü
Nerden düştüm eline Yazık oldu ömrüme Ne talihsiz başım var Hasret kaldım gülmeye
Yok sağa baktın Yok sola baktın Yok şunu ettin Yok bunu dedin Vıdı vıdı vıdı vıdı yedin beni Bilmem neden sevdim seni
Kapat artık çeneni Uzat bana elini
Gel beraber ola...
Yedin Beni Şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder