Kibariye – Gidişin Ölüm Olsa da Şarkı sözü
Gidişin ecelim olsa da var git Sanma ki diz çöküp yalvaracağım Varsında kalmasın senden bir ümit Sanma ki ardından ağlayacağım
Yalnız sen değilsin vefasız çıkan Yalnız ben değilim aşka aldanan Anlamsız dönüpte ardına bakman Sanmaki dur diye haykı...
Gidişin Ölüm Olsa da Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder