26 Aralık 2013 Perşembe

Hoşçakal Gözbebeğim Şarkı sözü

Yaşar – Hoşçakal Gözbebeğim Şarkı sözü
Bülbülde gam ben de hazan
Selvi endam sendeydi güzel
Ah bu ne gam bu ne siyah
Seyr-ü sefalar sendeydi güzel
Ellerimdin benim
Kollarımdın sen ah
Simdi ben neye neyle sarılacağım
Hoşçakal gözbebeğim
Hoşçakal gözbebeğim
Hoşçakal yaz güneşim
Hoşçakal
Öbür ...
Hoşçakal Gözbebeğim Şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder