Kibariye – Vazgeçtim Şarkı sözü
Affet beni çok yorgunum Gözyaşlarım senden fazla Bir yangının ortasına
Yürüyorum karanlığa Vazgeçtim sevgilim
Her şeyden vazgeçtim
Acılar giydim üstüne Gönül verdim Korkular bıraktın
Ardında kaç kere Yolların tuzak Yenildim hüzünlere
Kibariye – Vaz...
Vazgeçtim Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder