Kibariye – Yaradanım Şarkı sözü
Yaradanım Yaradanımmm yaradanımmm yaradanımm
Açtım ellerimi durdum divanına Kavuştur bizi diye yine geldim yalvarmaya Kavuştur bizi diye yine geldim yalvarmaya
Onu canımdan çok seviyorum Bir başkasını sevemiyorum Beni unutmadı biliyorum
Yaradanım kavuşmam...
Yaradanım Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder