25 Aralık 2013 Çarşamba

Yıkıpta Gittin Şarkı sözü

Kibariye – Yıkıpta Gittin Şarkı sözü
Bir dünya çizmiştim kalp şeklinde İçine hançerini vurupta gittin Tüm planlarım mutluluk üzerineydi Hayallerimi paramparça kırıpta gittin Seninle başlardı hayat seninle biterdi Gözlerindeki ışıltı bana yeterdi Kalbim bir tek senin için atardı Tek tek dam...
Yıkıpta Gittin Şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder