Kibariye – Yıkıpta Gittin Şarkı sözü
Bir dünya çizmiştim kalp şeklinde İçine hançerini vurupta gittin Tüm planlarım mutluluk üzerineydi Hayallerimi paramparça kırıpta gittin Seninle başlardı hayat seninle biterdi Gözlerindeki ışıltı bana yeterdi Kalbim bir tek senin için atardı Tek tek dam...
Yıkıpta Gittin Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder