Sagopa Kajmer – Düşersem Yanarım Şarkı sözü
1.Bölüm Yine o kirli drum-set lerimin içindeyim, Ve hayatının en güzel parçasıyım, Kırıklarının alçısıyım. Affım olsun hain darba, Yediğim darbelerle sığındım Rabb’ba, 365 gün 52 berbat hafta, Ağıtlarımla rafta, En büyük destekler ç...
Düşersem Yanarım Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder