İzel – Bir Sene Oldu Şarkı sözü
İçi boş tadı yok bir anda bile sen ve ben Mutluyduk rüyada gibiydik Bu ne hoş ne güzel ne umut dolu şey derken Su içip yine de sarhoş gibiydik
Herşey yalan gerçek olan Unutmadım hiçbir zaman Bugün tam bir sene oldu
Bugün tam bir sene oldu…
Bu acı yo...
Bir Sene Oldu Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder