Nil Karaibrahimgil – Ama Şarkı sözü
İçimde bir his var ama Güzel ama, yapmasak! Oraları bilirim ama gelirim ama, Fazla kalmasak!
Gitsek ama varmasak, Yansak ama yakmasak! Bu aşk bizi götürür ama Süründürür ama, fazla takmasak! Soruları severim ama, Cevaplarım ama, savunma yapmasak! Biz he...
Ama Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder