Sibel Can – Bizde Acı Evde Yaşanır Şarkı sözü
Bizde Acı Evde Yaşanır Yanimdasin ama yoksun samimi değil söylediklerin iyi olmaya hoş görünmeye kim için ne için mecbursun bir izah etsen oyunbazim ben sana inanmaya hazirim
ya vaktiyle çok incinmişsin ya aşki ciddiye almiyorsun üzülsem de um...
Bizde Acı Evde Yaşanır Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder