12 Mart 2014 Çarşamba

Çok Canım Acıyor Şarkı sözü

Nil Karaibrahimgil – Çok Canım Acıyor Şarkı sözü
gel bizim aşkımız fani olmasın herhangi biri mani olmasın enerjin nerde güç içinden gelende otuz olmadan kırkında mısın?
çok canım yanıyo çok içim acıyo çoo….k söylüyorum dinlemiyo
ben ya direk sana ya kabristana ya hindistan’a...
Çok Canım Acıyor Şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder