Özgün – Yıllar Sonra Şarkı sözü
Üzgünüm, haklısın geç oldu Aslında ben de çok yazmak istedim Bugün yoğun, yarın boşum derken Bir de baktım bugün yedi yıl olmuş. Acaba neler yaptın? Nasıl geçti? Evlendin mi? Çoluk çocuk mesela?
Taşındın mı? Değişti mi adresin? Değiştiyse nerdesin şu anda? ...
Yıllar Sonra Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder