Aşık Veysel – Bozlak Şarkı sözü
Uzak yoldan geldim hasretim için Hani nerde Babam Muharrem nerde Yaralı Bülbül’üm ses vermez niçin Yüreği yanığım o Kerem nerde
O garib gönüllüm dertli bakışlım Feleğin elinde sinesi daşlım Yüreği yaralım gözleri yaşlım Gönül evi yıkık viranım nerde
...
Bozlak Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder