Aşık Veysel – Erzincan Şarkı sözü
Erzincan’a girdim ne güzel bağlar Erzurum’a vardım,-dumanlı dağlar Elleri koynunda,bir gelin ağlar.
Uy anam anam,nasıl dayanam
Yüce dağ başında, çadır açarım Yari bulamazsam,-zehir içerim Seni vermezlerse,alır kaçarım. Uy anam anam nasıl daya...
Erzincan Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder