Kıraç – Ne Olurdu Benim Olsan Şarkı sözü
ne başkası oldu ne de olacak sen çalmazsan kapım açılmayacak şimdi içimde yanan bu ateş sanma ki bir son bulacak hiç utanmam gülüm divaneyim parçalanmış dünyam viraneyim seni her şeyden çok çok istedim vuruldum avareyim
ne olurdu benim olsan şu yar...
Ne Olurdu Benim Olsan Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder