Aşık Veysel – Ormancı Şarkı sözü
Çıktım Belen Kahvesine-baktım ovaya-2 Bay Mutafa çağırdı dam(a) oynamaya. Ormancı da gelir gelmez-Yıkar masayı2 Söz anlamaz Ormancı çekmiş kafayı.
Aman Ormancı,canım Ormancı. Köyümüze bıraktın yoktan bir acı.2
Köyümüzün suları-hoştur içmeye-2 Köprüsü var ...
Ormancı Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder