26 Aralık 2013 Perşembe

Gelmeyi La Şarkı sözü

Yaşar – Gelmeyi La Şarkı sözü
Aşkın gözü körmüş derler ya seninki ne Ben biraz dağıttım halimi görsene Parçalandı içim bütün cam kırıkları Olsun yapıştırırım kendimi seninle Gelmeyi la gitmeyi sol kalmayı sen bana sor Sol yanıma sancıyı mi sapladın ey sevgili Gelmeyi la gitmeyi sol kalmayı...
Gelmeyi La Şarkı sözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder