Kolpa – Kadınım Şarkı sözü
Sana dargınım, kırgınım,sana kızgınım
Haksızlık vefasızlık bu
Bu herşeyi inkar eden duygu
Ne acı yazık
Kadınım söyle sen mutlu oldun mu ?
Bu deli adamı unuttun mu ?
Sevdin mi gerçekten ah seviştin mi ?
Söyle onları da öptün mü ?
Hiç üzülmedin mi düşünmedin mi hali...
Kadınım Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder