İzel – Gelişi Güzel Ayrılık Şarkı sözü
insanız hepimiz utanmıyoruz aşık olunca saklanmıyoruz sonra gerçeği görene kadar
suç değil kimseye bulaşmıyoruz akla mantığa yanaşmıyoruz gün gelip acıdan ölene kadar
ne yapsak olmaz sonu aynı kendine düşen payı aldın mı
gelişi güzel değil bitişi g...
Gelişi Güzel Ayrılık Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder