İzel – Gelişi Güzel Değil Şarkı sözü
insanız hepimiz utanmıyoruz aşık olunca saklanmıyoruz sonra gerçeği görene kadar suç değil kimseye bulaşmıyoruz akla mantığa yanaşmıyoruz gün gelip acıdan ölene kadar ne yapsak olmaz sonu aynı kendine düşen payı aldın mı
gelişi güzel değil bitişi güzel...
Gelişi Güzel Değil Şarkı sözü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder